رویکرد ما در بخش خدمات

ما در بخش خدمات با بهره مندی از نیروی متخصص و مستقل از سایر قسمت های شرکت در تلاشیم تا نه تنها نیاز تمام مراکز درمانی در تمامی دستگاه و تجهیزات مشابه را برطرف نماییم بلکه با نوآوری کاری خواهیم کرد تا میزان کارایی و کارآمدی قطعات و اکسسوری تجهیزات افزایش یابد و نیاز مراکز درمانی به خدمات پس از فروش کاهش پیدا کند.

افتخار ما در بخش خدمات

مفتخریم که نه تنها توانسته ایم خدماتی به روز و ارزان قیمت و سریع به کلیه مراکز درمانی و تجهیزات مشابه از سایر برندها ارائه دهیم بلکه خدمات خود را به برخی کشورهای همسایه ایران نیز صادر نماییم.

افتخار ما رضایت مشتریانمان است که ما را موفق به کسب نشان یکصد شرکت برتر مشتری مدار کشور نموده است.

محافظ نفوذ مایع

یکی از ابتکارات و نوآوری های شرکت مدیاطب تجهیز در افزایش کارایی و کارکرد محصولات و تجهیزات در مراکز درمانی و  کاهش خرابی های آنها، اختراع و تولید انبوه “ماژول محافظ نفوذ مایع” در دستگاه های ساکشن جراحی است که برای تمام دستگاه های مشابه در برندهای دیگر نیز قابل استفاده می باشد و از خرابی تجهیزات به دلیل نفوذ مایع به داخل دستگاه و جلوگیری از هزینه های گزاف پیشگیری می کند.

خدمات اصلی شرکت مدیاطب تجهیز

بخش خدمات شرکت مدیاطب تجهیز یکی از مهمترین بخش هایی است که همواره با حساسیت و توجه ویژه ای از سوی مدیران ارشد شرکت راهبری می شود.

این خدمات در سه حوزه اصلی به شرح زیر به مشتریان و کلیه مراکز درمانی که حتی ممکن است محصولات مدیاطب را خریداری نکرده باشند ارائه می گردد.

خدمات پس از فروش

این خدمات به مراکزی که محصولات شرکت مدیاطب تجهیز را خریداری کرده باشند ارائه می شود و از نصب محصول تا پشتیبانی فنی را شامل می شود

خدمات پس از فروش به مفهوم خدماتی است که در صورت خرید محصولات شرکت ارائه می گردد و از طریق بستر ارتباط با مشتری شرکت به صورت ویژه توسط تیم فروش، مدیریت می گردد.

آموزش

آموزش نحوه کار با تجهیزات، تعویض خدمات، سرویس های دوره و رفع عیوب از جمله خدمات جاری شرکت است که به تمام مراکز درمانی ارائه می گردد.

آموزش یک اصل اساسی در شرکت مدیاطب است و بر این باور هستیم ارتقاء سطح دانش مشتریان به ویژه مراکز درمانی موجب بهبود عملکرد و کارایی تجهیزات می گردد.

تعمیرات و رفع عیوب

این خدمات به کلیه مشتریان و همچنین مراکزی که نیاز به تعمیر تجهیزات و یا تعویض قطعات و یا رفع عیوب احتمالی تجهیزات دارند ارائه می گردد.

خدمات تعمیر، رفع عیوب و تعویض قطعات صرفاً شامل محصولات شرکت نمی شود و توانایی ارائه این خدمات در خصوص سایر محصولات مشابه از برندهای دیگر داخلی و خارجی را داریم.

اطلاعات تماس واحد خدمات

دفترچه راهنمای محصولات